Treenity Liedekerke

Voor het project Treenity Liedekerke werken we een volledige huisstijl uit voor 3 kleinschalige residenties in een trio van rust, groen en comfort.

Onze experten brengen deze woondrievuldigheid tot leven in een klinkende naam, strak logo en een brochure die je dankzij de soft touch cover graag in handen houdt.

Meer lezen

Merkstrategie

Achter elk succesvol project schuilt een sterk verhaal. We achterhalen de authentieke factoren die aan de basis liggen van een sterke merkstrategie, creëren een draagvlak en zorgen voor consistentie in beeld en tone of voice.

Identiteit

Bij het ontwikkelen van een sterk project speelt ook de identiteit een belangrijke rol om je te onderscheiden van concurrenten. Na een grondige prospectie ontwikkelen we een eigen identiteit die aansluit bij de trends, ontwikkelingen en behoeften van de vastgoedmarkt.

Logo ontwikkeling

Strakke lijnen die connecteren met de architectuur van je project? Een subtiel kleurenpalet? Of de nodige klasse met een tijdloze uitstraling? We hebben alle creativiteit in eigen huis om een professioneel en herkenbaar logo te ontwerpen.

Verkoopbrochure

Een verkoopbrochure is er om potentiële kopers te informeren. Met een steengoed, uniek en doordacht ontwerp trekken we de aandacht. Samen met de visuele bouwstenen schrijven we een verhaal neer dat door geïnteresseerden overal getoond wordt.

3D visualisatie

Met een plan krijgen geïnteresseerde kopers al een goede indruk, maar het wordt pas echt interessant wanneer jouw project tot leven komt met 3D-visualisaties. Niet alleen tonen ze het gebouw, de sfeer en de integratie in de omgeving, ze scheppen ook al een eerste woonervaring.