Townhouse Kortrijk

De exclusiviteit van deze schakelwoningen ontdek je zonder de brochure open te slaan: de hardcover en het kwalitatief papier geven vorm aan een stijlvol ‘stoefboek’ dat dient om op de salontafel te etaleren. Een vernieuwend concept voor een royale woontypologie. Ook het logo brengt synergie tussen project en communicatie.

Meer lezen

Merkstrategie

Achter elk succesvol project schuilt een sterk verhaal. We achterhalen de authentieke factoren die aan de basis liggen van een sterke merkstrategie, creëren een draagvlak en zorgen voor consistentie in beeld en tone of voice.

Logo ontwikkeling

Strakke lijnen die connecteren met de architectuur van je project? Een subtiel kleurenpalet? Of de nodige klasse met een tijdloze uitstraling? We hebben alle creativiteit in eigen huis om een professioneel en herkenbaar logo te ontwerpen.

Identiteit

Bij het ontwikkelen van een sterk project speelt ook de identiteit een belangrijke rol om je te onderscheiden van concurrenten. Na een grondige prospectie ontwikkelen we een eigen identiteit die aansluit bij de trends, ontwikkelingen en behoeften van de vastgoedmarkt.

Verkoopbrochure

Een verkoopbrochure is er om potentiële kopers te informeren. Met een steengoed, uniek en doordacht ontwerp trekken we de aandacht. Samen met de visuele bouwstenen schrijven we een verhaal neer dat door geïnteresseerden overal getoond wordt.

3D visualisatie

Met een plan krijgen geïnteresseerde kopers al een goede indruk, maar het wordt pas echt interessant wanneer jouw project tot leven komt met 3D-visualisaties. Niet alleen tonen ze het gebouw, de sfeer en de integratie in de omgeving, ze scheppen ook al een eerste woonervaring.